Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-17, 11:44   #33
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Drømmen om Bulgaria

Jeg er delt. Vi var i Bulgaria i 2008 med 6 voksne og barn på 2, 3, 7, 12 og 13 år.
Bodde på Flamingo. Da var det jo helt klart det beste hotellet i Albena, alt annet var veldig slitent
Hotellet var fint, og ungene var veldig fornøyd med underholdning og basseng. Frokosten på hotellet var helt ok. Som andre slike hotell, vil jeg si.
Maten i Albena var gørrkjedelig, men ungene var storfornøyde.
Stranden var fantastisk, beste stranden jeg noensinne har vært på. Har ikke vært i Alcudia, men mye bedre enn Nissi Beach på Kypros.
Vi var på turer med lokalbuss og taxi. Til Balchik og Dobrich. Begge stedene var flotte utflukter og maten var fantastisk.
Vi var også på et badeland (ved Golden Sands?). Det var litt slitent, men mange vannsklier.
Albena er jo inngjerdet område med væpnede vakter, men du ser det jo kun på vei inn og ut.
Hvis man går langs stranden og ut av Albena blir det veldig skittent og maten og drikken mer enn halveres i pris når man kommer ut av Albena.

Bulgaria som land likte jeg godt, men selve Albena var spesielt. Allikevel ikke så mye verre eller annerledes enn et lukket resort.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat