Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-15, 22:16   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaling til hobbyfotograf

Takk for svar!

Jeg mistenker ham for å ikke ønske noe i det hele tatt, men jeg synes det er litt leit å ikke gjøre noe som helst. Jeg vet han reiser en del rundt for å ta bilder, men jeg vil likevel ikke gi inntrykk av at vi tror det er en selvfølge å komme til oss den dagen. Han er en av mannens beste venner, men vi har ikke invitert venner i konfirmasjonen, kun familie. Mannen min sa at han hadde ytret ønske om å delta/ ta bilder i seremonien også, han hadde aldri vært i en humanistisk seremoni før.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat