Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-19, 13:54   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyspærebesvær

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tror mye av trøbbelet skyldes at de pærene de selger på Clas O er for svake.

Ja, jeg leste litt fort først, og så ikke at dere ønsket ganske sterke pærer. Akkurat det problemet sliter jeg med selv, etter man sluttet med glødepærer. Vi har Clas Olssons system som likner litt på Hue i lampene på stua, men der syns ikke pærene. Det er fint å kunne ha ulikt lys, både mtp styrke og farge, og jeg har lyst til å gå over til Hue en dag, men da er det for alle de andre funksjonene i tillegg, siden det er veldig kostbart. De har vel en pære med glødetråd, også.

Men den nettbutikken der man kunne søke på lumen var jo grei. Jeg syns de hadde noen pene pærer, som også hadde kraftig lys.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat