Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-20, 11:10   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Vis overbærenhet...

Vel, jeg er ikke spesielt aktiv på sosiale medier. Det har mange årsaker som ikke er relevant her. Før jul fikk jeg meg Instagram, og det var kun for å følge matbloggere, men jeg oppdaget raskt at jeg like gjerne kan lese bloggene i stedet. Fikk hjelp til å sette opp profilen, og den ble laget så privat som mulig. Jeg har overhodet ikke noe behov for eller ønske om å legge ut ting selv.

Men så begynte det å ramle inn med følgeforspørsler. Jeg fikk litt hetta og ignorerte alle. En ting er at jeg ikke trodde de fikk meg opp før de eventuelt søkte på navnet mitt, men det sånn at de ser hva jeg gjør med disse forespørslene? Jeg har ikke avvist av redsel for å være avvisende ( :konfliktsky: ), men jeg har bare latet som jeg ikke har sett det... Jeg er uansett sjelden der inne.

Men hvordan er kutymen på Instagram? Forventes det at jeg selv deler ting når jeg evt velger å følge andre? Jeg har liksom tenkt litt sånn. Og jeg kommer ikke til å legge ut bilder selv.

Hilsen Idoit

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat