Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-20, 10:33   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Dette er treigt da, men alt er der: nederste del av Karl Johan og over i grensen. Alle butikkene er jo der!

Det trenger ikke være treigt i øynene til en 15 år gammel turist altså, og siden jeg verken er særlig godt kjent, eller spesielt interessert i shopping (i Oslo besøker jeg som regel bare faren min, og vi er i leiligheten hans, eller går på jazzklubber, konserter etc, ikke på shopping eller sightseeing) så er det mer eller mindre det eneste jeg kjenner til også, i alle fall innenfor hennes interesseområde. Så med mindre noen vet om et annet supert område, som jeg ikke har tenkt på, med "alt" i en gate, så blir nok det området vi peiler oss inn på sånn i starten. Så får vi utforske noe mer (i mine øyne) spennende resten av tiden vi er der.

Personlig unngår jeg jo helst Karl Johan så langt det er mulig, men jeg holder det lett ut noen timer for ungenes skyld, når vi har andre ting på programmet i tillegg. Men Oslo City skjer ikke, der går grensa.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat