Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-20, 10:58   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i Oslo med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det er fra Egertorget og nedover mot Oslo s dei fleste butikkane er, øverst er det lite synes eg. Dette er ut fra erfaringa at det alltid er der me havner når fjortisen skal shoppe. Då er du jo i nærheten av operaen og Aker brygge med mange fine plasser å gå, og vil du ha det litt «eksotisk» kan du jo gå mot Grønland.

Det har du rett i, men i andre enden har man jo Stortinget, Spikersuppa, Studenterlunden og Slottet, med muligheter for å henge, sitte ned og spise is, og man kan slentre ned forbi Rådhuset og til Aker brygge, så får man tatt med seg det i samme slengen. Når man er lei av shoppinga altså. Så hvis vi starter ved Operaen, beveger oss oppover Karl Johan med så mye shopping som vi orker, og avslutter ved Aker Brygge, så tenker jeg vi har fylt en dag.

Mannen vil ta "Kollensvevet", og jeg tenker det kan kombineres med Frognerseteren og Roseslottet (jeg må jo bare se dette). Jeg vil ha en rusletur langs Akerselva (muligens starte med Teknisk museum, hvis det er interesse for det), så langt som vi gidder, og da tror jeg det begynner å holde med fastsatt program for denne gangen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat