Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-07, 16:30   #42
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Her er jeg sikkert skyldig i overtramp.

Jeg besvarer ofte et innlegg med å fortelle om en tilsvarende opplevelse jeg har hatt, og dette er selvsagt ment som en sympatierklæring og ikke som en egotripp, men det skjønner kanskje ikke mottageren/hovedinnleggeren. :trolig uhøflig:

Kan nok hende det er flere her som gjør seg skyldig i slike overtramp.
Jeg blir ikke fornermet om noen svarer et av mine innlegg på den måten. Man har ulike måter å uttrykke seg på. Jeg mener jo ikke å overstyre eller tilsidesette problematikken i hovedinnlegget med å skrive slik, og regner med at andre også bare har gode hensikter når de svarer med å trekke frem egne erfaringer eller opplevelser i liknende situasjoner.

Det har dog hendt at jeg har redigert egne svar i ettertid hvis de har vært veldig meg-fokusert. Bare for å få tydelig frem at svaret er rettet til HI.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat