Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-13, 21:47   #48
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg har alt ei rydde og fikse i huset-liste, så jeg synes ideen er strålende. Å sette av bare en dag til hvert av de prosjektene er imidlertid utopisk. Rydde vaskerommet på en dag? Det er et år med rot der inne! Jeg kommer til å bruke 14 hele dager bare på å vaske alt som ligger der, med flere maskiner hver dag! Og så har jeg jo en jobb og to småtasser, så på hverdager er det bare småprosjekter som lar seg gjøre. Men ryddes - det skal det. Jeg får skrive om lista så den passer meg bedre, og prøve å få unna noe hver dag. Planen så langt er blant annet å rydde såpass på vaskerommet at jeg kommer til og får sortert all vasken på nytt, så jeg kan sette på en ny nå og da.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat