Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-23, 08:36   #23
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Oi. Jeg har vært inne på profilen til en elev og en tidligere elev, da jeg tilfeldigvis kommer over en post den ene var tagget i og oppdaga at de nok var søsken. Ingen venneforespørsler sendt, ser det ut som, så satser på det gikk bra.

Jeg har sendt uplanlagte venneforespørsler et par ganger før, men da har det vært folk jeg faktisk kjente såpass at det kunne vært naturlig å legge dem til, så det lot jeg passere. Kan leve med å framstå som litt mer ekstrovert enn jeg egentlig er. Venneforespørsler til elever, derimot … Det er ikke innafor.

Hehe, jeg og ei venninne fikk venneforespørsel fra samme lærer (vi har barn i samme klasse) med 10 minutters mellomrom. 5 minutter etterpå var begge forespørslene slettet.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat