Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-20, 12:05   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.464
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Jeg sminker meg, retter håret og kler meg som jeg ellers ville gjort på jobb. Jeg må det, for å føle meg vel. De eneste dagene jeg gikk med noe lignende "koseklær" var de (få) dagene da jeg faktisk følte meg litt slapp og pjusk pga covid, for litt over en måned siden. Jeg tror ikke jeg har en joggebukse engang, men brukte da en løs og behagelig "posebukse" i lin, med en slaskete, vid og nesten knelang strikkegenser over. Ja, og ene dagen jeg var på skitur gikk jeg i ullundertøy resten av dagen og lekte hyttetur.

Ballkjolen får være da, men vi snakket nettopp om at på 17.mai skal vi jammen kle oss i bunader hele gjengen og gå ut i hagen med flagg, ha festfrokost, fin middag og pavlovakake til dessert.
Uansett.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat