Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-19, 13:10   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fasilitere et møte

Ja, det betyr vel egentlig tilrettelegge, altså å sørge for at man når et mål fra A til Å.

Jeg gjør det en del internt, og da er det alt fra å booke tid i kalender til alle, finne venue og mat, sette agenda og speakers, få inn pre-reads, holde dry-runs, passe tiden og tema under møtet, konkludere og sende referat eller ferdig produkt til alle. Jeg gjør det heldigvis bare på området jeg er ansvarlig for, så jeg vet jo på forhånd hva vi skal ha ut av det, og jeg har masse hjelp, men det er mye arbeid.

Men det kan jo også være mindre settinger, så klart.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat