Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-16, 14:03   #110
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2016

Januar:

1. The Hunger Games: Mockingjay Part 2: Synes denne var bedrer enn den forrige (del 1).

2. Sinister 2: en skrekkfilm jeg ikke ble så alt for imponert over.

3. The Gift: en litt rart film, med litt irriterende slutt. Men bra likevel.

4. Macbeth: Hmm, den gjør seg bedre som teater tror jeg. Litt vel tung å se på film.

5. White Collar: Fornøyelig serie! 6 sesonger gikk superfort.

6. Suits: Litt i samme gata som White Collar, lett å se på og god underholdning.

7. Hidden: Tja, type skrekkfilm, helt grei. Liten tvist jeg likte.

8. En sjanse til: Drama fra Sverige/Danmark. Vond film, dramatisk. Passe bra.

9. No escape: Grei underholdningsfilm, aktuelt tema med terror mot turisme.

10. Everest: Sterk film, dramatisk og viser hvor liten vi blir i møtet med naturen.

11. The revenant: Kino i går. Ingen kosefilm, men bra og realistisk. Enig med Him på denne.


Februar:

12. Krigen: Dansk film, krigen i Afganistan. Ikke nødvendigvis nyskapende, men ærlig og brutal på sin måte.

13.Sicario: En slags mafia-/narkofilm. Var litt spent, for det har vært en del av de. Men likte den, minnet meg om en TV-serie på en måte. Så ok og interessant.

14. Return to sender: elendig drama. Rett og slett.

15. Pan: så den sammen med barna i går. Var helt grei den, ganske annerledes enn opprinnelige Peter Pan da. Men underholdende og grei

16. Den gode dinosaur: Så den på kinobursdagen til sønnen min. Den var helt grei den! Både morsom, trist og litt spennende.

17. The visit: en slags grøsser, men vil ikke helt påstå den var det. Litt rar, litt overraskende og en passe god film bare.

18: James Bond, Specter: tja, det er nå 007 da. Action og underholdende, men ikke særlig mer synes jeg.

19: Gutten med gullbuksene: film vi så med barna. Anbefaler den til barn fra 10 år og oppover

20. The Martian: så den for 2.gang, første gang var på kino. Var absolutt en film man kan se to ganger.

21. The Intern: koselig og grei film, det man kan kalle «typisk Amerikansk» kanskje, men fin venninnefilm i går kveld.

Mars:

22. The 5 wave: amerikansk dommedagsfilm - ikke verdt pengene.

23. Kilo two bravo: nær og litt annerledes krigsfilm, ikke mye typisk action og kriging. Men minenes brutalitet.

24. Spooks - The greater good: ok nok film det. Med "Jon Snow"

25. The walk: om han som gikk på line mellom Tvillingtårnene i NY. Ikke så verst film det faktisk!

26. Black mass: Magiafilm med blant annet Depp. Ikke topp 10 film, men slettes ikke verst

27. A man from U.N.C.L.E: likte den godt! Litt 007 og litt Ocean 11 liksom. Morsom og litt kul.

28. Attack at Wallstreet: på en måte aktuell .. Men litt for dramatisk gjennomført

April:

29. Brigde of spies: en film jeg likte godt. Og jeg synes Tom Hans gjorde en veldig bra og troverdig rolle.

30. In The heart of The sea: Moby Dick. Underholdende og bra laget, men ikke akkurat åndeløs spenning.

Mai:

31. Beck - Steinar: Nja, helt greit. Men litt kjedelig.

32. The hateful eight: Trodde nesten 3 timer ville bli heftig, men det ble det ikke. Rå film, facsinerende og bra!

33. Krampus: Humorskrekk.

34. Star Wars, the force awakes: er ikke blodfan, men synes det er god underholdning!

35. Billions: (serie på HBO) Likte denne veldig godt, og gleder meg til sesong 2! Anbefales!

36. Gåsehud: Så den sammen med barna, og synes det var en underholdende film både for store og små.

37. Synchronicity: ekstremt dårlig film, rett og slett. Ikke ofte jeg føler for å avslutte en film midt i, men vurderte det sterkt her.

38. Angry birds: så den på kino med Pjokken. Grei og morsom film, litt småtreg i starten. Men absolutt innafor.

Juni:

39. Zootropolis: fin familiefilm det

40. The Forest: slapp og dårlig grøsser, eller, skulle være grøsser da.

41. Mannen: fra Snåsa. Måtte få sett den også. Synes det var en fin film jeg.

42. 13 hours: actionfilm, basert på faktisk hendelser, om seks tidligere elitesoldater som skulle beskytte CIA, i Benghazi.

43. Birkebeinerne: tja. Grei nok, men ikke en film som gjorde så veldig inntrykk akkurat.

44. The Danish Girl: gripende og sterk film, og veldig gode skuespillerprestasjoner.

45. How to be single: easygoing og morsom film. Underholdende, men ikke særlig banebrytende.

Juli:

46. En mann ved navn Ove: fornøyelig, fin, rørende og morsom film.

47. Pyromanen: så den på kino, og ble litt skuffet. Har lest boka da, og filmen har fått ganske bra anmeldelser. Men den ble litt monoton og enkel for min del.

48. Now you see me: skjønner ikke at jeg har gått glipp av denne? Synes den var underholdende og morsom, og gleder meg til å se toeren som går på kino nå.

49. Deadpool: rå og underholdende, med humor. Men ble ikke veldig imponert.

50. Emelie: skrekkfilm, skulle iallefall være det. Var ikke så veldig skummel, eller bra i grunn.


August:

51. 10 Cloverfield Lane: en slags dommedagsfilm, som var ganske bra helt til slutten.

52. The Divergent Series: Allegiant: tja.. grei nok, men synes det begynner å bli ganske kjedelig og lite spennende disse filmene.

53. London has fallen: god gammeldags actionfilm. Litt sannsynlig, og litt usannsynlig.

54. Room: sterk film, underveis var jeg litt usikker på hvordan den kom til å utvikle seg, men jeg synes den holdt hele veien.

55. Flaskeposten fra P: denne filmen var bedre enn de to forrige synes jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat