Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-20, 22:09   #22
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En hyllest til Pelle og Proffen

Jeg koste meg også med den artikkelen, og ble sånn ordentlig glad av å lese alle de involvertes historier. Og nok en gang blir jeg slått av hvor kul Ingvar Ambjørnsen er.
«Døden på Oslo S» betød enormt mye for meg, og fikk meg til å digge Oslo mer enn før, og mer en noe annet ble jeg nysgjerrig på Oslo S og området rundt. Vi dro på klassetur og hang på Oslo City og rundt nede på Sentralstasjonen.

Litt morsomt også at jeg så filmen med 11-åringen for to uker siden. Hun var så fascinert og gikk rett inn på rommet ned lydboken etterpå. Hun digga begge deler faktisk. Det er noe med historien som treffer altså.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat