Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-20, 23:15   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En hyllest til Pelle og Proffen

Det kan vel ha en sammenheng med at jeg var i vgs-alder (17 tror jeg) da jeg så filmen, men jeg gjorde meg ikke opp noen mening om hvordan det var i Oslo i virkeligheten, basert på den filmen. Ikke noe mer enn jeg gjorde meg opp mening om flyplassen i Washington etter å ha sett Die Hard 2. Film er film. Den var bare gøy og spennende. Men det var nok litt annerledes for dem som så den da de var yngre.

Kan ikke huske at jeg noen gang tenkte på Oslo som et spesielt farlig eller dystert sted egentlig, verken før eller etter Døden på Oslo S. Bare veldig annerledes enn det stedet jeg vokste opp (i likhet med byer generelt, Oslo var bare større).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat