Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-18, 09:37   #4
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: 6 dager mellom Stockholm og Berlin

Takk for alle tips! Jeg har foreløpig landet på å bestille overnattinger i Stockholm og København. Mest av hensyn til enklere reise. Jeg hadde egentlig forelsket meg litt i øya Rügen, men da jeg oppdaget at det tok 6 timer med tog fra Stockholm til Trelleborg for å reise videre 4 timer med båt ble det litt langt i forhold til direktetogene som går mellom Stockholm og København, og København og Berlin. Tenker at vi kanskje må starte livet som togferierende litt enkelt.

I København skal vi bo nært Amager Strandpark, og i Stockholm skal vi bo på Södermalm. Begge deler skulle åpne for strandbyferie. Tivoli er et opplagt mål i København. Andre ting som kan være kult for en 11-åring?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat