Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-19, 22:16   #64
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Denne ble jeg voldsomt interessert i, merker jeg. Så veldig god og enkel ut. Jeg har quinoa, men ikke couscous, og jeg tror jeg har alt det andre også i hus. MEN: Quinoa skal vel koke lenger enn couscous? Da må den vel kokes først, og da forsvinner jo alt som er enkelt med denne salaten, iallfall slik jeg leser oppskriften? Hvordan gjør du dette?

Jeg hiver den over med 2:1 vann med buljongpulver i 10-15 minutter elns (til den får riktig konsistens, husker ikke helt), og følger deretter oppskriften. Det går helt fint siden det er litt annet som skal skjæres opp og sånt uansett, jeg gjør det og dekker bordet hvis jeg rekker mens den koker.
Så blander jeg det varmt med kikerter, har over lokk, osv... og deretter sånn som det står i oppskriften. Den blir kjempegod og jeg lager en stor oppskrift så da har vi hatt i flere dager i kjøleskapet i sommer!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat