Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-19, 09:13   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle bør barna være når man kan reise på ferie i en uke alene?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Mens der jeg bor i Oslo er ikke dette et problem som har blitt formidlet til oss.

Vi lot eldste være hjemme alene en helg da han var 16. Alle var alene fra lørdag til søndag i sommer. Da var de 13, 15 og 19.

Mulig jeg bommer helt på hvor du bor, men var sikker på at dere er under Forebyggende Manglerud (og Stovner), de er svært klare i sine generelle oppfordringer.

Det er ikke noe særlig issue i den fattige bydelen mine unger går på skole i, men det er et stort problem i den styrtrike bydelen vi bor i, og så vanntette er altså ikke de bydelsgrensene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat