Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-20, 20:25   #756
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.484
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Acino: pga alder, så tror jeg at jeg hadde kontaktet noen foreldre og spurt om dine barn kunne være med deres barn.

Jeg også. Og det har jeg også gjort, da mine var yngre. Oftest bunner slike ting i misforståelse og korttenkthet, og en liten forespørsel er alt som skal til. En sjelden gang skyldes det ren slemhet, jeg har vært borti det også. Ikke mot mitt barn, men mot et annet barn, der mitt barn var fortvilet fordi hun ikke ville være med på å utestenge, og sa det til oss. Da var det selvsagt også uten at foreldrene visste hva som foregikk, og det ble ryddet opp i da vi varslet foreldrene til barnet som inviterte (som hadde fått styre selv).

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå