Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-18, 15:35   #40
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jobbmail/privatmail

Jeg sendte en gang i gamledager sneglepost til en venninne og brukte konvolutter fra advokatfirmaet jeg da jobbet i. Faren hennes var tydeligvis en som brydde seg mye om hva naboene kunne tro, for han reagerte ganske mye på at datteren fikk sånn slags post (i hans postkasse, hun bodde hjemme da). Jeg hadde ikke tenkt på det, men droppet sånt deretter. Et annet eksempel på at man skal skille privat og jobb.

Selv har jeg forresten fortsatt en gammel mailadresse som inneholder deler av pikenavnet mitt. Skiftet ikke den da navnet mitt endret seg og etterhvert er det så mange ting man bruker mailadresse til at det ville vært en kjempejobb å forandre alt dette. Alle har vel en privatmail, forresten. Man bruker vel ikke jobbmailen til å bestille ting på nett f.eks.??

liefje er aktiv nå   Svar med sitat