Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-17, 11:12   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa-/salongbord som kan slås ut

Du har kanskje funnet et allerede, men hvis ikke: på loppis og bruktbutikker finner man av og til et helt genialt norskprodusert bord fra femtitallet. Det er et rektangulært salongbord, men ved å trekke det fra hverandre blir det automagisk høyere, bredere og kvadratisk. Dessverre har de skikkelig dårlig lakk, men det gjør også at mange har kvittet seg med dem. Jeg hadde ett som jeg donerte videre, og som igjen har blitt donert videre derifra. Det er det mest geniale salongbordet for små leiligheter like ever!

Bordet er i lyst tre, med en liten hylle under. Skal se om jeg greier å finne bilder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat