Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-18, 20:40   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK-serien "En natt"

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå driver jeg og ser på denne også. Lyset plager meg ikke så mye, de kan jo ha startet på en ettermiddagsdate? Men at de sitter inne på Bar Boca og går ut fra Rebell, og inne på Le Benjamin, men går ut fra en av restaurantene på Ryes plass det plager meg. Og jeg skjønner ikke hvorfor, når Løkka på et vis er så essensielt i hele serien.

Jeg var ekstra obs! på lyset når jeg så denne, fordi jeg hadde lest her. Han sier jo at han kommer rett fra jobb når de treffes, så jeg tenker også at de er på en ettermiddagsdate.
Jeg likte serien kjempegodt, og har sett både denne og siste sesong av Unge lovende siste uken, og jeg er helt stolt av hvor bra begge deler er.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat