Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-18, 11:09   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det var i grunnen de første innleggene som ga et inntrykk av at man måtte "passe på hvem man kjøpte av" og litt sånne kjøkkenbenkvibber. Skjønner at det ikke er bare det, tydeligvis.

Ja, hvem man kjøper av og produsent er jo viktig å tenke på i alle sammenhenger, entenom det er ebay, iherb, taxfree, sminkebutikk eller hudpleier. I mitt tilfelle kjøpte jeg tre sheetmasks i taxfree etter en lang flytur hvor jeg følte at huden min kunne trenge litt ekstra TLC. Også hadde jeg nettopp fnist meg gjennom en artikkel om kjendiser som bruker sheetmasks mens de flyr, for å beskytte huden sin.

Den femstegsgreia bestilte jeg fra en norsk forhandler av koreansk hudpleie, fordi jeg ikke var fornøyd med renseproduktene jeg hadde nå og tenkte jeg kunne teste dette. Hadde det funka hadde jo det vært greit. Det gjorde det som sagt ikke; den ekstreme rensen av huden fjernet alt av hudens eget fettlag og det funker ikke for meg. Når jeg ditchet såpa og toneren (overpriset alkovann) er det helt ok. Hun sendte med en helt del kremprøver, deriblant en krem med masse snegleslim. Jeg testet den, syns det var dødsekkelt å smøre i ansiktet, men huden led ingen nød. Ble ikke nødvendigvis bedre heller, så da dropper jeg snegleslimet.

Ellers bruker jo folk oppstrammende remedier, greier som skal gi ekstra fukt, øyekremer og alt mulig annet, så at hudpleie for mange består av mer enn ett renseprodukt og ett fuktprodukt er ikke uvanlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat