Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-20, 16:02   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Jeg er veldig enig med deg, Pebbles, og misliker den lynsjestemningen som har oppstått overfor alle (særlig barn) som i det hele tatt beveger seg utendørs. Folk er snare til å dømme andre, og det hagler med sinte innlegg i bygruppa her på Facebook. Straks noen ser "ansamlinger" av mer enn to personer, iler de til og tar bilder og legger ut til spott og spe - uten å ane noe om bakgrunnen. Kanskje er det en stor kjernefamilie på tur, med flere generasjoner som bor under samme tak?

De fleste av oss er ikke i karantene, og det er faktisk ikke portforbud så langt. Vi har også forholdt oss til retningslinjene. 11-åringen har den siste uka fått være sammen med én venn (den samme hele tida - og han bor kun med mor og en søster, om noen vil telle kontaktpunkter) utendørs i 1-2 timer de fleste dagene. 13-åringen er hjemme eller en sjelden gang sammen med broren og vennen og spiller fotball. Jeg går i matbutikken, og jeg har snakka med mamma og naboene fra verandaen 3 meter unna. Og så både sykler og jogger jeg som vanlig. Det er vel det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 20-03-20 kl 16:10.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat