Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-06, 12:56   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ribbe pr. person?

Vi skal ha annet tilbehør som medisterkaker og pølser ved siden av også. Får prøvesteke ei mindre ribbe en stund før jul. For jeg er ingen ribbedronning. Skal huske på deg Kirsebær om det er mere jeg lurer på. Tror jeg bare kjøper frossen som jeg tar opp noen dager før. Jeg orker ikke det butikkstyret som er akkurat de siste dagenen før jul. Får regne litt på hvor mye jeg kjøper, men vi er ikke så glade i ribberester, men siden vi er så mange på julaften så må jeg jo ta litt godt i. Tror det er familieribbe jeg har prøvd meg på for noen år siden. Synes de kotelettene fort kan bli litt tørre, men det har kanskje noe med meg å gjøre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat