Tråd: 100 i rykte
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 20:49   #263
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

nam: Jeg sa ikke at du har paranoia (outer prikk), men at det å si at folk holder tilbake grønnprikker for å være sære og smålige mot deg eller andre var en småparanoid oppfatning å uttrykke. Ser du forskjellen? Det ene er en alvorlig medisinsk påstand jeg ikke er kvalifisert til å gi i noe fall, det andre er en mildt oppgitt bemerkning på et konkret meningsuttrykk.
Er det litt paranoid å gå ut fra at det var det første jeg mente?


PS: Du må gjerne bruke røde prikker når det er det du mener, jeg bryter ikke sammen av den grunn.

PPS: Forresten, du ber meg i prikken om å quote innlegget jeg siktet til. Hvis du følger linken over vil du legge merke til at det var nettopp det jeg gjorde.



Jaja. Får vel "oute" tilbake da, siden poenget mitt ble flyttet til en annen tråd.


Prikk avsendt:
"Når du kommer med uttalelser som hinter til at en bruker skal ha paranoia,
så bør du quote hele innlegget du sikter til.
Ellers fordreier du bare, og det blir lavmål."



Jeg skrev at du burde quote hele innlegget du sikter til. Ellers så fordreier du inntrykket av meg fra innlegget, slik at det virker som hele poenget mitt kom fra en paranoid villfarelse. Jeg hadde et par eksempler, på forskjellige grunner til at brukere kunne velge å la være å komme med tilbakemeldinger, siden poeng hang fast samtidig. Det var ikke annet enn en logisk tankerekke. Om du klarer å se det da? (Kansje det blir litt lettere for deg i lys av den andre tråden.)

nam er ikke aktiv   Svar med sitat