Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-16, 15:23   #44
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om speilegg, låttekster og "frihet"

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Men det er vel en del prinsipper her som kritiseres, og ikke enkeltpersoner? Og så er det mulig at det er noe jeg ikke skjønner her, for jeg synes at frøken Sophies innlegg i samfunnsdebatten veier like lite som misser som uttaler seg om "krig og fred og sånn". For all del, de må gjerne pynte seg og uttale seg som de vil, jeg skal ikke kritisere dem for det (ikke høyt i hvert fall), men jeg synes det er kritikkverdig å hylle dem som viktige talspersoner, ja, rene amasoner. For det er det kritikken min går ut på, denne hyllingen av lettvektere, og ikke kritisering av enkeltpersonen.

Klart det går på enkeltpersoner, du sier jo selv at "Frøken Sophies innlegg i samfunnsdebatten veier like lite som misser som uttaler seg om "krig og fred og sånn". Forøvrig er jeg enig med 007. Man trenger ikke være enig i at Sophie Elise sier, men at hun tar opp viktige poeng til et publikum som kanskje ikke er så samfunnsengasjerte på andre måter kan man vel ikke være uenig i? Det er da en haug med ungdommer (min egen inkludert) som ikke ser på nyheter. Vi snakker om nyheter og samfunnsspørsmål rundt middagsbordet, men det er det sikkert ikke alle som gjør.

Disclaimer: Jeg har ikke lest bloggen hennes, men har sett en pupp i dagbladet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat