Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 10:45   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være den som ikke drikker alkohol i drikkende gruppe

Jeg undrer meg like mye over folk som ikke spiser sjokolade og sushi som over at de ikke drikker champis. :hedonist:

Også undrer jeg meg over folk som ikke leser, eller ikke liker musikk eller film eller å reise til nye steder. Det er jo ikke verre enn at jeg synes det er litt rart at noen ikke liker det jeg elsker. Det ER jo pussig at vi er sånn som gruppe, er det ikke? Men sikkert veldig bra, evolusjonsmessig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat