Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-20, 13:37   #765
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.844
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Gratulerer, Nenne. Og så koselig med is full av omtanke.
Unicorn: Så flott!

Som relativt nyinnflyttet i rekkehuset mitt har jeg ikke helt skjønt hvordan ting foregår. Fikk høre at naboen er en snodig skrue som fort blir sur og grinete og vil ha ting på sitt vis. Han bor ikke i naboleiligheten, men pusser opp for salg, og jeg har ikke sett ham så ofte. Har bare tenkt at det er lurt å trå varsomt, siden han skal være så sær. Tujahekken jeg deler med ham er for eksempel noe jeg knapt har turt å kutte i. Har bare klipt forsiktig på min side. Men nå ville han gjerne kutte ned mye av hekken og heller sette opp ny skillevegg/levegg mellom meg og ham. Han spurte så pent og forsiktig, og jeg er bare superhappy. Skulle ikke koste meg noe som helst. Han skulle fikse, for han ville lage større platting før salg. Jeg er bare storfornøyd, og sa selvfølgelig både ja takk og tusen takk. Tror jeg liker han sære naboen litt i dag i hvert fall.


Sist redigert av Kaija : 09-07-20 kl 20:16.
Kaija er ikke aktiv