Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-15, 08:21   #204
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, selvfølgelig er det veldig trøblete! Det er jo ingen løsning på problemet, vi vet jo at det er trøblete!

Ja, det var en kommentar til kun å servere det barna likte best (noe det viste seg at heller ikke var det den personen jeg svarte mente heller).

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes for vår del at det er helt uproblematisk at barna får en grov fiskeburger med 60 % fisk mens mannen og jeg spiser salmalaks, altså. Jeg gidder sjelden å diske opp med to forskjellige avanserte middager fra bunnen av, men dette er innenfor.

Vi får i oss såpass lite fisk i hverdagen at jeg vil spise god fisk når det skal spises.

Dette kommer jo helt an på fiskekabalen hos hver enkelt, jeg mener man godt kan spise det samme som barna en vanlig hverdag. Uansett ville alle helst hatt salma hos oss, vi bruker fiskeburger for å variere fisketype (kun 1 laksedag pr uke) og av økonomiske grunner; hadde blitt ruinert om vi skulle fylt opp alle fiskemåltidene med favorittfisken (alle liker salma og sushi best).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat