Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-18, 20:00   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HVOR har dere kluter, håndklær, forklær på kjøkkenet? Og andre geniale forslag

Jeg har et høyskap med hyller, der ligger kluter, håndklær og sånt, pluss at vaskemidler står der, øverst, poser, søppelposer, og nederst en plastkasse til papirsøppel.

På innsiden av døren har jeg et par knagger til å henge håndklær på. Kunne sikkert hengt kjøkkenklut der også, men den henger på vasken.

Dette kunne du også fått inn i ett eller to benkeskap vil jeg tro. Hyllene går ikke helt ut, det er derfor det er plass til å henge noe på døra.

Noen jeg kjenner har en hylle over søppelskuffen under vasken, der de legge kluter, men jeg syns det virker litt ekkelt...

Mamma har et genialt håndkleskap: det er 10-15 cm bredt, med sånne uttrekksstenger til å henge håndklærne på, de som er i bruk, og så stabler hun de rene under.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat