Tråd: Kjip gave?
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-07, 19:17   #35
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip gave?

Jeg ga geit til Kjæres farmor, og har ikke hørt et pip. Har heller ikke fått en eneste takk for noen av kyllingene eller geitene eller fotballene som gikk til hans side av slekten. Det gir jeg blanke i, for de kommer ikke til å få noe annet i årene som kommer. Og når jeg tenker meg om har de ikke takket så innmari for andre ting de har fått heller, enda det har vært feks. fine små tinnskjeer fra husfliden, nydelige greier fra Sally Ann osv. Perler for svin.

Min mormor ble kjempeglad for geita, og syntes det var knall med en geit langt borte en stæsj til et fullt hus.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat