Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-17, 14:02   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.928
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Votter til en norsklærer?

Takk for mange gode innspill.

Eventyrvotter har jeg, så det er absolutt en ide.

Jeg fant ikke noen strikkemønstre på Ivar Aasentunet og jeg er ikke helt på å designe selv.

Maverick: så hyggelig. Ingenting gleder en strikker mer enn at plaggene blir brukt.

Og jeg er en av de gale som strikker Peer Gynt. Jeg har faktisk akkurat vært ute og kjøpt garnet. Jeg hadde for mye julegavestrikk til å kunne begynne før. Så Peer og bukkenmotivet derfra er også en mulighet. Storesøster mente at jeg kunne strikke den genseren til ham. Han er visst veldig glad i Ibsen. Men selv om jeg er en forholdsvis raus strikker så er jeg ikke så snill at jeg strikker den i en stor mannsstørrelse til å gi vekk.

Toffskij: Runer er absolutt en mulighet ja. Men det var dette med å designe mønster.

Luftslottet: God ide. Det mønsteret har jeg også (hva avslører jeg om meg selv her).

Blå er aktiv nå   Svar med sitat