Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-15, 11:38   #34
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du lesemål for 2016?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Tre småunger, jeg får ikke lest en dritt, så mitt mål er bare å få lest noe i det hele tatt. Jeg fikk faktisk lest en 6-7 i fjor, og det er rekordmange siden eldstemann dukka opp... Jeg pleide også å lese minst en i uka. (Det går helst bra, Marla Singer, det er bare jeg som får sånne unger som ikke sover noe særlig før de er 2-3 år. Og så slutter hjernen min å virke når jeg ammer, men jeg har i det minste sett mange tanketomme TV-serier.)

Målet mitt får være å alltid holde på med ei bok. Så får det heller gå smått.

Men det er jo sikkert et lurt mål, da kan man snike seg til en side her og en side der. Da kommer man jo gjennom på et eller annet tidspunkt.

(Jeg har bestilt en sovebaby... Ellers bra at mye fantasy ligger og venter, noe sier meg at jeg skal starte nyåret med klassikerne og spare på Discworld.)

Det å sette mål for antall bøker lest gjennom et år handler forresten ikke (for meg) om å rase gjennom flest mulig, men om å prioritere lesing, slik flere har skrevet her. Så lenge man setter realistiske mål trenger det ikke innebære noe som helst jag - for folk som meg med overutviklet konkurranseinstinkt ville jo det vært innmari slitsomt.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat