Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-18, 23:45   #26
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper du i USA som du ikke får tak i Norge eller som du sparer masse penger

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Takk for tips! jeg lurer på hvordan vi skal få plass. Vi må jo med oss vinterklær over there ser jeg. Satse på lite klær og gå i det man kjøper seg?

Vi var i NY påsken for to år siden, og du må ikke finne på å ta med lite klær! Det var sol, men sur, kald vind de fleste dagene.
Ellers synes jeg ikke det var så billig, vi shoppet mye mer det året vi loffet på vestkysten. Da fikk vi også mer følelse av å være i Amerika, NY er en mer en internasjonal storby. Synes jeg.

Ungdommene kjøpte mye treningsklær og sko (særlig Nike), sminke på Sephora, undertøy fra Calvin Klein og lite annet. Jeg kjøpte noen skjorter og topper fra Tommy Hilfiger, Calvin Klein-kjoler og ellers fløy pengene til mat og severdigheter.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat