Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-19, 10:22   #95
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.999
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg skrev først noe i samme gata som dere over her: At å fortelle om sin opplevelse av hvor fælt det var å stå i et sånt kjør er fair, men å bruke posisjonen sin til å prosedere om mannens "uskyld" og være advokaten hans ikke er greit på en flekk.

Men i dag er jeg litt mer sånn, angående det første at "ærlig talt, du gifta deg med en fyr du visste var en gris. Suck it up."

#tomforempatiforidag

Jeg har vel vært på "suck it up" hele veien. Hvordan han var og har vært oppigjennom har ikke vært noen hemmelighet. Man kan godt velge seg en sånn mann, og en mann som også søker stadig mer makt og synlighet, men da bør man være forberedt på at dette kan komme. Samtidig vil jeg tro at det må være belastende med en mann som har vært en versting i tildels samme nettverk som henne så lenge, det er kanskje ikke så mye støtte å hente for henne selv?

Denne kommentaren syns jeg er den beste så langt:
https://www.nrk.no/ytring/i-krig-og-...het-1.14735736

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat