Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 10:05   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformen

Pussig det der, Poly.

Jeg tror vi som Venstre-velgere må være optimistiske realister. Det er bare 4 % av velgerne som har stemt som oss, det er ikke mulig at vi kan bestemme alt. Men jeg håper at vi får gjort mye mer bra for landet enn i skvis, som i forrige periode, og vi får selvsagt gjort mye mer enn i opposisjon til en sosialistisk regjering av det VI synes er viktig.

Også tenker jeg at KrF er med på å blokke noen av kamelene, men får mye mindre innflytelse på reell politikk. (Er det bare jeg som tenker at alle disse alkoholsakene er rene baits for KrF som de er nødt å bruke politisk kapital på og må ta som viktige symbolske seire, for så å la de større sakene ligge for å slippe å velte regjeringen? Har det alltid vært så åpenbart?)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat