Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-18, 22:21   #102
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.539
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange GB datatrafikk har dine barn/ungdommer?

9 åringen gikk 200 mb, det gikk støtt og stadig tom etterhvert som han ble eldre (ja, og første mnd på en dag fordi han ikke viste at han ikke burde se nrk super på mobilnett mens han veeeeeentet på et kjedelig stede på bursdagen sin. Og mnd etterpå da han ikke sørget for å få wifi hos besteforeldre en helg. Siden hadde han kontroll til i sommer)

Nå har vi byttet lev og har enn så lenge en bli-kjent greie med 25 mb de første par mnd for å se hvor mye vi bruker. Jeg bruker lite, jeg har wifi på jobb og wifi hjemme, jeg kjører til jobb så da får jeg ikke brukt den og er ikke s mye ut ellers.

Jeg har derved brukt 0,3 gb mens han har brukt 1,5 httil l i august. Vi får se i september når det ikke er ferie. Planen min var 1 g til meg og 0,5 til ham, også kan jeg dele av mitt "roll over" med ham, men på den måten ha litt kontroll på hvor mye han får. Men vi får se om han kanskje bør få 1 han også. Ikke mer enda i alle fall.

Søstra på 7 har ikke mobil.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat