Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-23, 22:02   #33
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fosen-saken, hva tenker dere?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg skjønte ikke helt hva du mente med artikkelen du linket til, him. Det gjaldt jo lenge etter at konsesjonen ble gitt, og sier ikke noe om at de ikke tok seg ordentlig tid til å vurdere saken før konsesjonene ble tildelt?

Min erfaring med konsesjonssaker er at det ikke er noe man får lett altså. Uten at jeg har lest verken søknad, merknader og vedtak på denne saken. Vi fikk avslag en gang fordi de fant en rødlistet mose 25 meter nede i et juv. Ok. Det var et par andre ting også, men poenget står - det var ikke sånn at de kastet konsesjoner etter folk. Og samers rettigheter til å drive regnskogtømmer stod høyt. Vesentlig høyere enn grunneiernes rett til å disponere egen eiendom.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat