Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-08, 19:27   #16
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha mobiltelefon stående i lader

Litt mer forklaring:

Jeg ønsker en logg over hvem som har ringt meg og sendt meldinger på den mobilen.

Jeg ønsker ikke at den som ringer skal vite at mobilen er utilgjengelig for meg i den perioden (eller i det hele tatt at jeg egentlig bruker en annen mobil).

Tar jeg mobilen med ut av landet, og den i perioder er utilgjengelig (dårlig dekning f.eks.), vil det komme en melding på språket i det landet jeg er i, til den som ringer. Den som ringer skal ikke vite at jeg er utenlands.

Jeg ønsker dessuten ikke å ha den med, da det vil minne meg på store mengder ubehag, som jeg ikke vil ha med på ferie.

Det er en god stund til ferien, så det ordner seg nok. Konklusjonen så langt er ihvertfall at det er brannfarlig å la den ligge i laderen. Men det er folk her hjemme som kan ta vare på den for meg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat