Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-08, 16:05   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kifs tennis-triks!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Tja. Er han pen? Det pleier å hjelpe. Har han tenkt å bli proff i en alder av 21? Det er litt sent, enkelte begynner å vinne ATP-kamper når de er 15 ... Har han en trener og en klubb? Landslag? Jeg ville begynt med noen telefoner til Tennisforbundet for å få noen tips. Ellers er det vel bare å lage en skryte-folder og sende rundt på tiggerunde? Bedrifter som allerede samarbeider med tennisforbundet er vel ikke så dumt, samt de som allerede sponser andre tennisspillere? Dette har aldri vært noen problemstilling for meg ... jeg er ikke akkurat proff-materiale.

Jepp, han er veldig pen men litt sjenert stakkars. Han er født og oppvokst i Spania så han spiller mye der. Han bodde her i Norge fra han var 15 til 20. Han er kretsleder i flere steder her i Norge. Husker ikke hvilke nå i farta. Han er i Spania nå men kommer opp til Norge i juni for å spille en turnering. Og ja, han vil veeeeldig gjerne bli proff.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat