Tråd: Vinterferie
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-18, 12:05   #18
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferie

Jeg er skikkelig dårlig på å "bare kose meg hjemme", og misunner alle dere som skriver om late dager og bare living in the slow lane. Jeg ender alltid med å føle at jeg burde gjort mer og bedre ting (logge av SoMe, kanskje...) I år fikk jeg ikke muligheten til å ha hjemmeferie heller, det var ikke min tur til å få fri fra jobb. Mannen og Lillebror er på fjellet den første delen, og Lillebror skal på leir den siste. Storesøster er på internatet, og kom bare en rask tur hjem for å hilse på sin ensomme mor.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat