Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-18, 19:40   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du se «Utøya 22. juli»?

Jeg har lest mye om «Utøya 22. juli» de siste dagene, både anmeldelser og andre artikler om filmen. Den har fått mange gode omtaler i norske medier, f.eks. NRK Filmpolitiet, og det virker som om Erik Poppe har gjort noen «riktige» grep når han først ville lage film om en så ekstrem hendelse.

Selv tror jeg dette er en film jeg ikke vil eller trenger se. Jeg klarer ikke helt forklare hvorfor, men følelsene etter 22. juli er fortsatt så sterke for meg at jeg tenker vil det ikke tilføre noe «meningsfylt» eller viktig å se filmen.

Hva tenker andre? Har dere sett eller skal dere se filmen? Hva tenker dere om den og de andre filmene/seriene som kommer framover?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)

Sist redigert av noen : 23-02-18 kl 19:52.
noen er ikke aktiv   Svar med sitat