Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-18, 09:18   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Taco til ca. 40 personer?

Skal servere taco til ca. 40 personer (flest voksne, noen få barn) om en stund. Veeeldig usikker på mengdene her, jeg er ikke noe flink på sånt. Men tenker heller for mye enn for lite, rester er bare et pluss da de kan serveres senere på kvelden eller pakkes ned og tas med hjem av oss eller gjester.

Noen her som er flinke på mengdeberegning og kan hjelpe meg med sånn ca. hvor mye av hva? Jeg serverer to typer "kjøtt" (Vegme pulled og Vegme kjøttdeig) og der har jeg tenkt å kjøpe inn 8-10 kg av hver. Det bør vel holde i massevis, og der har jeg tenkt at jeg _ønsker_ å ha rester igjen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat