Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-18, 11:52   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moralsk dilemma: kunstnere som er idioter

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Kunne ikke hengt opp plakaten.

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg hadde avskrevet kunsten. Når han velger å vær så tydelig, ville jeg tenkt at kunstner/person henger så tett sammen at plakaten min ville minnet meg om dette hele tiden.

Det er her vi er, ja. Plakaten hang oppe littegrann etter at vi flyttet, men jeg ble uggen hver gang jeg så på den. Så malte vi og ingenting har blitt hengt opp igjen. Nå som vi skal planlegge kunsten som skal opp så våknet jeg til denne nyheten i dag, og tenkte at "Nei, nå holder det virkelig. Nå har det klikka helt. Dette kan ikke jeg støtte, om enn veldig indirekte.".

Samtidig syns jeg selve dilemmaet er interessant, uavhengig av akkurat denne saken. Hvor går grensen, liksom. Det er jo mange kunstnere som er drittsekker og idioter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat