Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-19, 19:03   #27
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Jeg bryr meg ikke. Sånn på ekte. Legger ikke merke til hva andre gjør og har ennå ikke irritert meg over annet enn forsinkelser og ukomfortable flyseter. Jeg oppfører meg normalt høflig som ellers når jeg er sammen med andre mennesker, men jeg tenker ikke over hva andre gjør. De fleste er vel helt greie? Har aldri lagt merke til nakne føtter(bryr meg ikke), høylytt prating(hører uansett ikke etter/hører på noe annet) eller om setene blir lent bakover eller noe(da bare tilpasser jeg meg). Jeg er for opptatt av meg selv og de jeg er sammen med, ev. av bok/lydbok eller av å sove. Jeg legger ikke selv setet helt tilbake, breier meg eller bråker, men det er bare fordi jeg ikke er særlig bråkete og så sovner jeg uansett hvis jeg er trett.
Jeg ville vært et elendig vitne. Jeg er nok mest opptatt av meg selv.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat