Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-19, 14:20   #35
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har et par ganger opplevd å komme ved siden av passasjerer som er for store for sitt eget sete, og de fylte dermed sånn tredjedelen av mitt også. Det var utrolig ubehagelig, jeg satt helt på skrå og fikk vondt i ryggen + fikk veldig uønsket kroppskontakt. Hvis en ikke har plass i vanlig sete tenker jeg at en har ansvar for å avtale noe med flyselskapet, så en får to seter.

Du vet at det ikke lar seg gjøre ja?
Jeg sitter bom stille på fly. Tørr knapt å røre meg. For jeg vet at jeg med mitt blotte nærvær krenker mange på flyet. Feite folk bør jo helst ikke fly.
Folk flest bør heller ikke fly da, men det er en annen diskusjon.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat