Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-19, 16:29   #38
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du mener altså at feite folk bør betale dobbelt?
For det er vel eneste måten. Selv om jeg ikke engang vet om det er mulig. Jeg har nemlig ikke prøvd. Jeg har nok med å grue meg til å fly.

Jeg skjønner at dette er en vanskelig diskusjon, men hvis du ser det helt utenfra, kan du se at det er et problem for den personen som får bare et halvt sete? Selv om det er veldig vanskelig for den som trenger 1,5 også? Er det mer riktig at den personen skal sitte ubehagelig hele turen fordi den andre har rett til å betale samme pris, selv om den personen trenger større plass?

Kanskje det burde vært noen seter man kunne betalt ekstra for mer rompeplass, slik det er for mer beinplass?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat