Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-13, 16:09   #80
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Jeg var så heldig å begynne helt fra bunnen igjen i en alder av nesten 40 og uten å ta hensyn til annet enn hva jeg liker. Bor i rekkehus med flatt tak fra slutten av 60-tallet. Om stilen har noe navn aner jeg ikke, men jeg har det helt lyst. Hvite vegger, tak og listverk. Stuen er innredet med utgangspunkt i et digert maleri med sterke farger (rosa, orange, knallgult, rødt, irrgrønt og babyblått) og en irrgrønn, gammel gyngestol. Det har medført hvite møbler og et irrgrønt teppe under salongbordet. Lite pynt ut over en samling med kunstglass i vinduet. IKEA-møbler. Kjøkkenet har Skovby sm24 med grå kveldssofa og de gjennomsiktige spisestuestolene til IKEA til. Og Foscarini Caboche over. Jeg har ikke gardiner, men plissegardiner. På veggen har jeg kunst jeg er glad i. Trappeoppgangen er fullt av fotografier som betyr noe for meg.

Ungene har fått innredet rommene sine etter eget ønske. Soverommet mitt er lys grått med IKEA-seng, nattbord og kommode i grå-brunt. Gangen min domineres av en amerikansk egget-kopi og et gammelt mahogni-skap med sko i (min mor ville drepe meg da hun så hva arvegodset etter farmor ble brukt til, det er et skap som ville kostet over 30 000 på en antikvitetsbutikk mener hun. )

Jeg elsker huset mitt!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (318,8 KB, 134 visninger)
__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat