Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-18, 11:59   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moralsk dilemma: kunstnere som er idioter

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Klarer du å "nyte" kunsten uten av det blir slitsomt og du føler for å bortforklare? Det er jo ikke selve bandet som har laget plakaten, men en eller annen kunstner, og om den kan dateres før frontpersonen ble helt fullstendig gal, så kan kan kanskje klare å ha den på veggen?

Jeg skjønner dillemmaet ditt, jeg tenker at man kan like kunst selv om hovedpersonen har blitt skikkelig dust. Salvador Dali var en underlig fremtoning og ikke spesielt sjarmerende i enkelte uttalelser, jeg ville likevel hatt bildet hans på veggen om jeg eide et sånt.

Tror kanskje ikke jeg hjalp til så veldig...

Nei, jeg greier ikke helt nyte kunsten. I og med at det er en turnéplakat, så er den helt og holdent knyttet til bandet, og jeg vil alltid måtte føle å rettferdiggjøre en evt. opphenging av den igjen. Jeg syns det var vanskelig etter forrige rant, men om han hadde tatt tydelig avstand fra det, så kunne den kommet opp igjen. Men nå viser han jo at han på ingen måte har kommet på bedre tanker.

Samtidig så er det jo interessant det du sier: denne plakaten er jo ikke laget av ham, men en annen kunstner igjen.

Jeg liker fremdeles musikken til EoDM, i teorien i allefall. Jeg syns det er veldig vanskelig å skulle høre på det nå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat