Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-18, 11:34   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ondskapens hotell - la poden på straks 16 se den?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ondskapens hotell og GOT kan på ingen måte sammenliknes, det er jo to helt ulike sjangre. Det er ikke gore i Ondskapens hotell, det er en psykologisk grøsser med utstrakt bruk av psykidelisk og abstrakt symbolikk.

Om man syns det er skummelt eller ikke varierer vel fra person til person, men vil ikke si at det er noen automatikk i om du tåler GOT så tåler du The Shining.

Exactly!

GOT kjedet meg, ingen impact i det hele tatt. Shining satt lenge på en ubehagelig måte. Litt som «needful things» en annen stephen king som også er mer abstrakt.

Nå er det så vidt jeg har skjønt en del som ser sånne filmer mer overfladisk. Da skjønner jeg på en måte at den kan fremstå som lite fæl.
Hva man har av referanser på forhånd spiller jo også inn der.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat